Samdyti buhalterį atsieina brangiau – daugelis žinome, kad darbo vieta net mažoje įmonėje šiais laikais kainuoja brangiai, sudėjus samdomo buhalterio atlyginimą, jo ir darbdavio mokamus mokesčius.
Samdant buhalterį pagal darbo sutartį jam reikia suteikti ir darbo vietą, t. y. kabinetą (šis nėra būtinas), stalą, kėdę, kompiuterį ir kitas darbui reikalingas priemones.
Ne paslaptis, samdomas buhalteris gali susirgti, gali išeiti kasmetinių atostogų ar kur kas ilgesnių, pavyzdžiui, vaiko auginimo. Tuomet atsiranda problema – kas rūpinsis buhalterine apskaita, kas ilgesniam ar trumpesniam laikui pakeis darbuotoją? Negana to, samdomam buhalteriui esant atostogose, darbdavys moka atostoginius ir dar papildomai atsiranda išlaidos – naujam buhalteriui. O ir paslaugų teikimas bent minimaliai yra sutrikdomas.