Skip to main content Skip to search

Apleistos buhalterinės apskaitos sutvarkymas

Apleistos buhalterinės apskaitos sutvarkymas

Apleista buhalterinė apskaita laikui bėgant gali sukelti nesklandumų. Kruopštus buhalterijos tvarkymas yra labai svarbus kiekvienai įmonei, netinkamai atliekama buhalterinė apskaita gali gerokai pakenkti įmonės veiklai bei įvaizdžiui. Tam, kad rezultatai būtų dar geresni, svarbu patikėti šį darbą patyrusiems buhalteriams.

Buhalterinės apskaitos paslaugų įmonė ar samdomas buhalteris?

Buhalterinės apskaitos paslaugų įmonė

Samdyti buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančią įmonę daugeliu atvejų yra kur kas pigiau. Paslaugas teikianti įmonė nustato fiksuotą kainą, kintami mokėjimai aiškiai apibrėžiami paslaugų teikimo sutartyje. Kaina priklauso nuo darbuotojų skaičiaus, gaunamų bei išrašomų sąskaitų faktūrų ir kitų elementų.

Naudojantis buhalterinę apskaitą tvarkančios įmonės paslaugomis nereikia rūpintis darbo vieta ir priemonėmis – sutaupoma.

Samdoma įmonė nesusirgs ir neišeis atostogų, todėl būsite tikri, kad paslaugos bus teikiamos nenutrūkstamai.

Samdomas buhalteris

Samdyti buhalterį atsieina brangiau – daugelis žinome, kad darbo vieta net mažoje įmonėje šiais laikais kainuoja brangiai, sudėjus samdomo buhalterio atlyginimą, jo ir darbdavio mokamus mokesčius.

Samdant buhalterį pagal darbo sutartį jam reikia suteikti ir darbo vietą, t. y. kabinetą (šis nėra būtinas), stalą, kėdę, kompiuterį ir kitas darbui reikalingas priemones.

Ne paslaptis, samdomas buhalteris gali susirgti, gali išeiti kasmetinių atostogų ar kur kas ilgesnių, pavyzdžiui, vaiko auginimo. Tuomet atsiranda problema – kas rūpinsis buhalterine apskaita, kas ilgesniam ar trumpesniam laikui pakeis darbuotoją? Negana to, samdomam buhalteriui esant atostogose, darbdavys moka atostoginius ir dar papildomai atsiranda išlaidos – naujam buhalteriui. O ir paslaugų teikimas bent minimaliai yra sutrikdomas.